"ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΙΣ ΦΑΛΑΙΝΕΣ" - ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ, "ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΑΛΑΙΝΑΣ"


Αγαπημένες μου φάλαινες,
Σας είδα που τραγουδάγατε και σας έκανα ένα ξεχωριστό δώρο, ένα κίτρινο λουλούδι. Σας άρεσε; Με συμπαθήσατε;
Θα ΄θελα να μέναμε μαζί σ’ ένα  σπίτι . Σας έχω δει, είστε πελώριες και με φωνάζατε.
Άκουσα ότι μου λέγατε: « Λίλη, Λίλη»!
Σας αγαπώ φάλαινες! Θα κάθομαι όλη μέρα στην παραλία.
Με πολλή αγάπη Λίλη.
Αντώνης

Αγαπημένες μου φάλαινες,
Σας άκουσα που τραγουδούσατε και μου άρεσε πολύ το τραγούδι σας.
Ήταν φανταστικό, ξετρελάθηκα. Δεν είχα ακούσει ποτέ να τραγουδάνε οι φάλαινες.
Μακάρι να σας είχα εδώ στο σπίτι μου να ξυπνάω και να σας βλέπω από το παράθυρο. Τη νύχτα, όταν δεν μπορώ να κοιμηθώ να μου τραγουδάτε και να με παίρνει ο ύπνος.
Με αγάπη Λίλη
Ειρήνη
Αγαπημένες μου φάλαινες,
Άκουσα το τραγούδι σας και είναι πολύ ωραίο! Αλλά αναρωτιέμαι γιατί ο θείος διαφωνεί  και λέει ότι είστε μόνο χρήσιμες για το λίπος σας! Αλλά εγώ δεν τον πιστεύω.
Ηγιαγιά μου μού είπε την ιστορία με εσάς και εκείνη. Λέει ότι καθόταν στον ωκεανό και σας πετούσε κοχύλια ή πολύχρωμες πετρούλες και ερχόσασταν της κάνατε κόλπα και της τραγουδούσατε το τραγούδι σας. Μα όταν μου την έλεγε, μετά από λίγο μπήκε ο θείος και της λέει: «Τι ανοησίες είναι αυτές που λες στο παιδί;» και μάλωσαν.
Το βράδυ είδα ένα όνειρο. Λέει ότι ήρθα και σας πέταξα ένα κίτρινο λουλούδι και περίμενα όλο το πρωί και όλο το απόγευμα, μέχρι που ήρθατε και μου τραγουδήσατε. Ο θείος μου φώναζε να έρθω μέσα. Τότε ξύπνησα απότομα.
Με αγάπη η φίλη σου Λίλη.
Αναστασία Θ.
Αγαπημένες μου φάλαινες,
Άκουσα χθες το τραγούδι σας και μου άρεσε πολύ. Εσάς σας άρεσε το κίτρινο λουλούδι που σας έστειλα; Ελπίζω να σας άρεσε!
Εγώ στην αρχή δεν πίστευα ότι τραγουδάγατε ένα φανταστικό τραγούδι, μέχρι που η γιαγιά μου μού είπε την ιστορία. Όταν ήρθε στο σπίτι ο θείος Φρειδερίκος και άκουσε την ιστορία έλεγε ότι οι φάλαινες είναι πολύ σημαντικές μόνο για το λίπος τους.
Με αγάπη Λίλη
Φωτεινή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ

ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ